14 Kasım 2014 Cuma

Metin 2 PVP Yıkılmaz Zihinsel Savaşçı Efsunları

Metin 2 PVP Yıkılmaz Zihinsel Savaşçı Efsunları

 

'Zihinsel Savaşçı '
Durumunda bir PvM olmak istersiniz mobbing inşa aşağıdaki tavsiye ediyorum:

orada 3 kez istatistiklerinizi değiştirmek için tavsiye ediyorum yapı:

0 ~ 55

56 ~75

75 +

Yeni başlayanlar için ben her zaman bir öneri 2 : 1 vit str build. Basit bir nedeni olduğunu çetelerin hasar çok fazla bir şey yok bu erken dönemlerinde. Ve ana yollarından biri için para kazanmaya avlıyor metins. Avlanmak istiyorsanız metins GEREKİR str aksi takdirde hasar tüm yapıyorsun olmaz.

Ulaştığınızda etrafında lvl 56, sen öldürme olacak çetelerin yapıyorsun çok daha fazla hasar başlarsınız ve daha fazlasına ihtiyacınız olduğunu düşünerek savunma yerine daha fazla saldırı gücü. Bu nedenle, bu aşamada için en iyi inşa karakterinizin tam olurdu vit : dinlenme Dex. Ben denedim kendim inşa demeliyim iyi oldu benim için yapılmış. Ben bazı almaya devam str EE benim +9 str bonus ve diğer öğeler üzerinde başa çıkmak için biraz daha fazla hasar ekleyerek damage ıncrease benim beceri Dex ben eğitiyorum. Büyük bir fark göreceksiniz miktarı çetelerin edebiliyoruz tank ile bu yapı. Bir büyük dezavantajı olsa...Metin hunts ana hedef olmamalıdır; çünkü bu yapı üzerinde sizin zarar metins emeceksin. Emmek kötü. Eğer hala olmak istiyorum tam zamanlı bir metin avcı, gitmek için geleneksel vit str build. Eğer bir tanker olmak istiyorum, gitmek için inşa değindi .

şimdi nihayet, 75 lvl yeterli puan olacak geri dönmek için ilk inşa. Yani lvl 75 + Tam olurdu vit : Full str dinlenme Dex. Bunun nedeni 75 lvl olmak zorunda puan yapmak için iyi bir evading. Bence full str varsa, full vit ve dinlenme dex üzerinde olacak, yaklaşık 26 kaçıyor. 30 olmanın max stats, size çok kaybetmeden olmayacaktır, ama en önemlisi, BÜYÜK bir fark göreceksiniz avcılık yaparken metins

In case you want to be a PvM inşa Metin aşağıdaki tavsiye ediyorum:

1 : 2 vit str her zaman. Emin olun dışarı max str beri bu ana stat için avcılık metins.

Beceriler: PvM Öncelikle olduğundan emin olun en az 1 skill point her beceri. Mutlaka master Güçlü Beden önce. Güçlü bir Beden kılan bir akıl, bir ruh. Arttırır. değilseniz bu yana, savunma ve saldırı gücü çok şey var, bunu sonraki büyük şey. Şimdi, hakkında ilgili hasar için giderdim Ruhu Strike (w) olduğundan ikinci bir anlaşma en çok zarar veren tüm becerileri. O bütün mobları isabet etmez, ama büyük bir fark maker için ilgili hasar için çetelerin. Bir diğer iyi şey hakkında sahip Spirit Strike (w) ikinci olarak beceri olarak hizmet vermektedir aynı zamanda iyi bir PvP beceri. Sonra Ruhu Strike (w) ben gideceğim Bash üçüncü. Bash ikinci en güçlü beceri ve net bir PvM dostu beceri olarak vurur dokunduğu bütün mobları. Ve aynı Ruh olarak Grev(w) geliyor da kullanışlı PvP olduğu ikinci en çok zarar veren yetenektir. Sonra Bash gerekir master Güdük dördüncü olarak beceri çoğunlukla çünkü üçüncü en zararlı beceri ve bir bütün yuvarlak olduğunu, yani onu vurur çevrenizdeki bütün mobları. O da gelmek içinde kullanışlı savaşlarda PvP için. Hasar yüksek değildir, ama değil sucky ya. BÜYÜK bir bonus güdük olmasıdır birini engelleyebilirsiniz eğer saldırı sarmış başladı. Eğer ana yönetmek ve tüm becerileri 17 noktada, sonra son ana olurdu 86 lvl olurdu ve Kılıç Grev. Hakkında tek olumlu kılıç grev olmasıdır sersemletir. Bu nedenle tüm yol, 1 puan son ana kadar en iyi şeydir. Vasıl ilk ı düşünüş bu beceri PvP beceri, ama sadece bu beceri sucks big balls.

Beceriler: PvP istiyorsanız benim tavsiyem kendinizi nasıl yapılacağını mükemmel bir PvP Zihinsel Savaşçı...yok böyle bir yapı. Birçok konuda aynı fikirde olacaktır bana gerektiğini söylemek ve master Kılıç ilk Grev. Evet, bir saldırı, bir Kılıç homing beceri anlamına gelen 100% size zarar yapacak. Ama ne zarar? Kılıç Grev yarattığı hasarı sadece çok düşük, hatta benim için ve ben 88 lvl ve 1 G. At G1 yaparsam hit sahip birinin üzerinde 60% 2 def el Kılıç ile Grev, yaparsam 800 hasarı yapıyor olurdu ben çok fazla hasar. Bu yüzden Kılıç Grev ile ilgili tek iyi şey olduğunu çarpıcı bir homing beceri. Benim en iyi tavsiye, tanımak için akıl İYİ. Tanımak ne zaman kullanmalı ve diğer yeteneklerinizi aralığı ne ateş etmektir becerileri. En iyi yapılı bir Zihinsel Savaşçı kalır yukarıda belirtilen PvM inşa edilmiştir. Kılıç Grev kalmalıdır son ana skill olarak hasar sadece Ruhu ile mukayese edilemeyecek Strike (w), Bash ve Güdük.

Şeyler akılda tutulması gereken Zihinsel Savaşçılar: Zihinsel savaşçı dayalı değildir ve normal saldırı hasarı daha ziyade kendi beceri saldırı hasarı. Zihinsel savaşçılar ağır bağlı bir Cooldown Bonus (taş bekleme süresi, bekleme süresi on zırh ve silah ve necky) Zihinsel savaşçı gerek yok bağlıdır kılıç beri verdiğimiz hasarları zaten düşük. (yalnızca rakip iki elle bir yeri vardır def) İçin 65 + Electro PvM silah, Partizan PvP silah. (eklenecek)

Çeviri yapılmıştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder