27 Eylül 2014 Cumartesi

Blog Nasıl Açılır [ Resimli Videolu Anlatım ] bloggerde


Blog nasıl açılır ? resimli ve videolu anlatım burda,Blogger den Blog nasıl açılır ? videolu anlatım,Blogspot Nasıl açılır ?,Blogger.com’da Blog Nasıl Açılır Resimli Anlatım,blog nasıl kurulur videolu anlatım,blog nasıl açılır resimli anlatım,blog açma teknikleri,blog siteleri


ÖNCELİKLE RESİMLİ ANLATIM -1

Gmail hesabımız ile oturum açıyoruz ve blogger.com adresine gidiyoruz ve karşımıza
Porfilinizi Onaylayın Şeklinde Bir Sayfa Geliyor


ve Bloggera devam et diyerek ilerliyoruz ve karşımıza blogger anasayfası geliyor.Sol tarafda bulunan Yeni Blog sekmesine tıklıyoruz.
Başlık,site adresi kısımlarını dolduruyoruz ve sitemize uygun şablonu seçiyoruz.


ve Blog Oluşturun butonuna basıyoruz ve bloğumuz yaklaşık 30 saniye içinde oluşuyor.İşte bloggerdan blog hesabı almak ve açmak bu kadar basit ve kolay sizde kendinize veya sevdiklerinize ait bir bloğu kolayca oluşturabilirsiniz

Resimler eminimki işinizi görecektir ancak ben yapamadım diyenler için daha detaylı videolu anlatımıda aşağıda sunulmuştur lütfen karçılaştığınız sorunları yorum kısmına yazınız sizlere dönüş yapalım..

VİDEOLU ANLATIM -2


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder