15 Kasım 2014 Cumartesi

Boom Beach Sınırsız Altın ve Elmas Hilesi (Android, iOS ve Windows) İndir %100 çalışan



Boom Beach Android, iOS ve Windows işletim sistemleri için geliştirilen stratejik bir savaş oyunudur. Savaşlarda amacınız her biri cennetten bir bahçe olan sahilleri kendi zimmetinize almak. Sınırlarınızı genişletip her savaştan galip gelmek için ise savunmanız ve saldırınız kuvvetli olmalıdır. Topraklarınızı karşı güçlere karşı korumanız için kazandığınız elmas ve altınlarla gelişmeniz gerekmektedir. Kolaylık sağlaması için sizlerle Boom Beach oyunu için sınırsız elmas hilesini paylaşıyoruz.





Boom Beach oyunu için önereceğimiz sınırsız altın ve elmas hilesi ile arkadaşlarınızın bir adım önüne geçebilirsiniz. Normalde para kazanmak için çok uğraşmanız gerekmektedir. Oyun ne kadar güzel olursa olsun para sıkıntısı yüzünden geliştirmek için çok uğraşmanız gerekmektedir. Bu uğraşı en aza indirmek için de hileyi kullanabilirsiniz. Altın ve elmasınız sınırsız olduğu takdirde hem daha çok eğlenecek hem de topraklarınızı genişleteceksiniz.



Oyunun kurulumu için yapmanız gereken sadece hileyi indirerek telefona atmak ve yüklemek olacaktır. Keyifli oyunlar.

İndirmek için buraya tıklayınız

3 yorum:

  1. Ben hileli boom beach indiremiyorum

    YanıtlaSil
  2. Ben hileli boom beach indiremiyorum

    YanıtlaSil
  3. İndirdim açtım yuklenemiyor diyor ne yapacağız?

    YanıtlaSil