7 Kasım 2014 Cuma

Facebook Sözleri Kısa Resimli Aşk Komik

Facebook Sözleri Kısa Resimli Aşk Komik

Şanssız değilsin,
Sadece hayallerin gerçek olmayacak kadar güzel.

————————

*Hoşlandığım kızın karşısına çıkıp saati sorup ,
-Bu saatten sonra benimsin diyesim var

————————

SevgiLi yapaN KızLarıN tRipLeRine HastayıM.
Facebook’ta oFFLine taKıLmaLar, iNsanLarLa aZ Muhaßßet etMeLer FaLan,
SanıRSın iNGiLiz KraLLıqıNa GeLin GitmiŞ…!!

————————

Eve GeLen MisaFiriN “TuvaLet vaR mı” DemeSine Ayar oLuyoRum.

-Yok KapıNın öNüne yaPıyoRuz Biz…(!)

————————

Eskiden hayallerimiz vardı, gerçekleştirmeyi umduğumuz Şimdi bırakın

gerçekleştirmeyi, umabilmek en büyük hayalimiz oldu…

————————

Geciken ambulans Gibisin ße Mutluluk

ßen ölünce mi geleceksin anlamadım gitti..???

————————

Gözlerini kapa dile bir dilek

Içinden beni geçirerek

Farzet ki elinde bi papatya denilen çiçek

Başla yapraklarını koparmaya

SEVIYOR

SEVMIYORDiyerekSeviyor çıkanları kendine saklaSevmiyor çıkanları bana yolla, gönder ki anlatayim SENI NE ÇOK SEVDIGIMI onlara
————————
” Ben ayRıLmak iStiyorum ” diyeN SevgiLinize, ” oRtadan ikiye mi ? ” diye sorun. O korku ona 1 yil yeter zaten.
…!! =)
————————
‘ArKa SoKaKLaR’
AyLin:4540 ciNaYèT iHßaRı Var.
MèSuT:Tamam AyLin iNTiKaL EDiYoRuZ.
AyLin:DâHà àDRèSi VèRMèDimKi âmq.

————————

Bankamatikten para cekiyorum. “Lutfen paranizi almayi unutmayin” diyor Imkanim olsa elimi sokup alirim lan.

————————

Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın hiç sensiz kalmazdım!

————————

Insanın en büyük hatası sevmek değil,Sevmeyi haketmeyen birinden sevilmeyi beklemektir.

————————

Bankamatikten para cekiyorum. “Lutfen paranizi almayi unutmayin” diyor Imkanim olsa elimi sokup alirim lan.

————————

Bir erkekten kusursuz AŞK beklemek…
Tavuğa nutella yedirip… Kinder süpriz çıkarmasını beklemek gibi birşey.

————————

Sigara paketlerinin üstünde yıpranmış akciğer resmi varken, kuruyemiş paketlerinin üstünde neden sivilceli insan resmi yok ?

————————

Kızlar , yatın kalkın annenize dua edin , o
annenizin bildiklerini babanız bilse varya ,
anladınız kızlar.

————————

Meb : Yarın okullar tatil
Öğrenciler : Oleeyyyyyyyyyy
Meb : Pardon kuzenim yazmış .

————————

Şimdi o kadar zor ki geri dönmek, seni unutup başkasını sevmek ama bir şeyi anIadım çok zormuş sevilmeden sevmek.

————————

Yalanlarla dolu hayatında tek gerçeğin bendim. Gerçeklerle dolu hayatımda da tek yalan sendin.

————————

Seviyorsa ikinci bir şans istemez eğer ikinci bir şans istiyorsa zaten sevmiyor demektir.

————————

Bu aralar herkez benim kaybettiğimi sanıyor. Ama kaybettiklerim sadece piyonlarım. – Oyun yeni başlıyor.

————————

Düşman kör nişancıdır da, dost bilir nerenden vuracağını…

————————

Gerçek dost başka yerde olması gerekirken yanında olan kişidir!!!

————————

Bir gün rüzgar eserse oralara, seninle olan dostluğumuzu fısıldasın kulağına. Unutma sende o rüzgarla bir tutam sevgi yolla bana…

————————

Şeker suda eriyor diye 20 senedir duş alamıyorum
Banada yazık :):)

————————

Fenomen olan kızı değil, Menemen yapan kızı tercih ederim..

————————

Yalnızsınız diye üzülmeyin belki de sizi çok seven ama söyleyemeyen birileri vardsdfsdfhjgasdf ŞAKA ŞAKA yalnızsınız işte üzülün banane amk

————————

Ona sarılmak, öpmek kokusunu içine çekmek varken sen bana aşk mı para mı? diye soruyorsun..
Tabi ki para amk

————————

Sevgilisi olan Komşuma Güldüm, Şimdi Benimde Sevgilim Olucak.
Hani Gülme Komşuna Gelir Başına ya  :D :D  : D Hayırlısı Olsun ;)

————————


Erkeklik Başka , Adamlık Başka .

Erkeklik Cinsiyet İşi , Adamlık Haysiyet işi . . !

————————

Dış görünüş önemli değil diye yalan
söyleme . . .

Madem öyle uğur böceğini sevdiğin gibi hamam
böceğinide sevsene . . !

————————


Bilgisayardan film izlerken, evi su basabilir, salon yanabilir, zombi saldırısı olabilir;

Ama ekranın kenarında mouse imleci gözükmeyecek.  :)

————————


Yavşadığımı düşünmesinler diye kızlara hacı, kank, kardo diye hitap etmekten bıktım.

Geçenlerde birine kirve dedim amk   :O

————————

Biz dostça ayrıldık ne demek lan ?

+aşkım ben ayrılmak istiyorum
-tamam kardeşim ne demek
+sağol kanka
-lafı mı olur moruk  :)

————————

Yolculuğa çıkarken lütfen bana hadi uğurlar olsun demeyin..
Çünkü gittiğim yerde hep uğurlar oluyor.
…Melisler olsun diyin, ne biliyim Edalar olsun diyin  :) :)

————————

Vardır Elbet ;

Herkesin Geceleri ‘Gizli Gizli’ Özlediği
Biri . . !

————————


Haddini Bilmez Gülüşlerim Vardır Benim;

Dosta Keyf, Düşmana Acı Verir… !  o.O

————————


Küpeli Erkeklere Alışan Kızlara,

ELi Tesbihli Delikanlı Erkekler Fazla Gelir. . !

————————


Kaç Kere Doğurdun Beni Anne. ?

Neden Binlerce Kez Ölüyorum . . !

————————


Bazı Kızlar Saatlerce Makyaj Yapar ,

Bazı Kızlar İse Sadece Gülümser . . !

————————

Kendini ßir Şey zanetme….!!
Toprağın aLtı, Kendini vazgeçiLmez sanan İnsanLarLa doLu!

————————

Bir Kızın En Güzel Frikiği ,
Gülerken Saklayamadığı Gamzesi Olmalı . !  ;)

————————

Canın yandığında anlarsın, canından çok kimseyi sevemeyeceğini.

————————

Né ßiLeyim ße SewqiLi ..
ÖyLe GüzéL ßaktınki GözLéRime Sewmek DeqiL ÖLmek GéLdi İçimDen..(;  <3

————————

- Hani ßöyle Trip Atmaya Çalışıp “ßy” dersin. Sonra onun “yaa yapma ßöyle” Demesini beklerken … O da “ßyy” der yaa. İşte o An ßitersin   <3 ..!

————————

Çok yoruldum değmeyecek insanları sevmekten..!
..
Şimdi bir köşede oturup, sadece nefret etmek istiyorum..!

————————

Benim Demir Paralarım Bile ;
Senin Kadar Bozuk Değildi . . !

————————

Haklı olduğun Zaman Kimseye boyun Eğmeyeceksin .

Hz. ALİ (R.A.)

————————

Hayat Bu Kardeş ..

Yaşanacak Günler , Sorulacak Hesaplar Var . . !

————————

Bizde Kaçan Kovalanmaz Paşam .

Gelen Ağırlanır , Giden Uğurlanır . .

————————

Ayrı Dünyaların İnsanıymışız.
Giderken Öyle Söyledi Soktuğumun Uzaylısı..!

————————

Hangi Kız ,
Kaldırım Köşesinde İçen Bir Şarapçıya Aşık Oldu ?

Oysaki O Adamın Kirli Sakalları Bile ,
Çoğunun Gururundan Daha Namuslu . . !

————————

Varsın olmasın her istediğim ;
Ben olana “Elhamdülillah” olmayana “Eyvallah” demesini bilirim…!

————————

Fakir Bakınca Abaza,
Zengin Bakınca ‘Aşk’ Diyen Kahpe Kızlar Var..

————————

Anne babamızın söylediği “ne bok yersen ye!”
cümlesini “aha izin verdiler” olarak anlayan çocuklardık biz . . !

————————

Hani Şu Ayrılıklarda Olmasa ,
Kimsenin Bizi ALLAH’a Emanet Edeceği Yok . . !

————————

Özür Dilerim ;

Fiyatını Değil , Değerini Bildiğim İçin . . !

————————

Sevişerek Aldattılar ;
Sonra Duşa Girip Abdest Aldılar.!
Dinde Temizlendiler ,

Ama Kalpte Hep Şerefsiz Kaldılar . . !

————————

Hakim Sordu : Suçlu Sen Misin ?
-Hayır Hakim Bey: ‘Üşüyorum Demeseydi Yakmazdım Bu Şehri!

————————

Canımı Yaktın Diye ,
Bende Başkasının Canını Yakacak Değilim .

Aksine Onu Öyle Mutlu Edeceğim Sana İnat Diyeceğimi Sanma

Mutlu Etmem Gereken Tek İnsan Sensin.

————————

“Mutlu olmak için: -Üşenme -Erteleme -Vazgeçme.”

————————

Aklına bile gelmediğimiz birinin kalbinde yer bulmayı hayal ediyoruz.

————————

Bütün güçlü insanlar ağlar. Onları farklı kılan gözyaşlarını silmeden savaşa devam etmeleridir.

————————

“sen sevgiline ne verebilirsin sanki? kalbini mi? pekâlâ, ikincisine? gene mi o? üçüncü ve dördüncüye de mi o? atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin?”

————————

Sorarlarsa, ne iş yaptın bu dünyada? Diye rahatça verebilirim yanıtını:

Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyarın arasına doğdum ve hiç birine çarpmadan geçtim aralarından.

————————

birinden vazgeçmek güçlü olduğun anlamına gelmez. eğer birinden vazgeçiyorsan yerine birini koymuşsun demektir. doğa boşluğu sevmez, insanın kalbi de.







 Alıntı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder